Hallo, ten eerste sorry voor het feit dat ik zo lang niet iets op deze blog gepost heb, maar goed ik hoop dat jullie het niet erg vinden šŸ˜‰ Laten we maar snel beginnen.

Foto1RL

Nou ja zoals je dus al aan de titel kon zien gaat dit berichtje over armbandjes van elastiekjes maken. Ik kocht een tijdje geleden een bakje met de “neppe” Rainbow Loom elastiekjes, wat echt een hele grootte hype is in Amerika, Google het maar eens. Maar goed wat ik dus wilde zeggen is dat ik er echt helemaal fan van ben, en dus hieronder laat zien hoe je met die elastiekjes het armbandje dat linksonder op de foto staat kunt maken. Verder kun je op de foto’s nog zien hoe het pakje en inhoud eruit ziet. Ook zie je het standaard armbandje, wat er al in zat.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

-xxx-Daphne

