Notebook

Hoi, vandaag heb ik voor jullie een ideetje hoe je je schrift kan oppimpen. Ik ben wel vergeten foto’s te maken maar goed ik zal jullie het daarom, wat uitgebreider vertellen.

Stap 1: Scheur uit een oud tijdschrift vrolijke kleuren papier ik deed dit met allerlei verschillende kleuren, maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om dit alleen in rood en roze te doen.

Stap 2: Plak je stroken op een stuk karton wat aan alle kanten behalve die van de ringband vier centimeter groter is.

Stap 3: Plak nu met een sterke tape je karton vast op het boek. Tape ook de randjes met plakband.

Stap 4: Breng nu een soort van beschermlaagje aan met verdunde lijm, helft lijm, helft water.

Stap 5: Laat dit helemaal drogen en leg er dan voor een tijdje wat zwaars op, ik had het niet helemaal laten drogen en toen met het eraf halen scheurde het op sommige plekken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

-xxx-Daphne

